Jul 18, 2012

6 Se z druge perspektive

MAJA

ZDA je vse tisto, kar sva pricakovala. veliko prometa, veliko barv, veliko ljudi, veliko jezikov. Veliko vsega. tudi denarja. vcasih imam obcutek, da ga je prevec, v drugih primerih vidim skrajnosti pomanjaknja.
Za nama je Washington. Mesto vlade, Forest Gumpa, mesto z dusami (memorial za padle v Vietnamu, veliko spomenikov vojnim dosezkom). Dusami zivih, ki iscejo. In vcasih najdejo kaj, kar niso iskali. Lutavih turistov, zagnanih karieristov, mladostnikov in enostavnih preprostih ljudi.
Bela hisa me je presenetila s svojo majnostjo. Capitol Hill je veliko bolj velicasten. Pred njim je skupina vzhodnjakov in nekaj vznesenih zahodnjakov v sklopu vere/nove yoge mirno protestirala proti nasilju.
Washington monument, reflecting pool (Forest Gumpovska scena) in Lincoln memorial so osupljivi. Ogromni, mogocni, v svoji mogocnosti tako spokojni.
Noc je bila solidna, hostel kar neki, cetrt, kjer sva spala pa izjemna. Na slikci, ki jo je Luka objavil, se lahko vidi barvitost soseske.
Naslednji dan naju je pot vodila v New York. Na poti sva se ustavila v restavraciji ob morju, tik ob Bay Bridge-u, ogromnem mostu, ki povezuje dva dela obale. Prijetna morska sapa, gamberi in skoljke. Ni bila ravno hrana po mojem okusu, vendar kljub vsemu.  Prijetno vzdusje in miren pogled na lesene pomole in v vecini prazne priveze v majhni marini.
New York - prva postaja je bila trgovina s fotoaparati,naslednja z elektroniko. Kupila sva fotkic in tablico (ki se jo se uciva uporabljat - zato je blog bolj skop in moje sporocilo polno napak).
Zavila sva po 2.aveniji proti severu. Seveda sva peljala tudi cez Time square. Po osmi aveniji vse do 97.ulice, zahod. tam pa proti najinemu hotelcku Royal Park. Zal je edino, kar si je v tej stavbi zasluzilo naziv ROYAL cena. soba je bila obupna, v pritlicju, temna, vse je kazalo znake cenenega hostla Vse za ceno zivljenjske sole :)
Naslednji dan sva se odlocila za eno od dveh znamenitosti, ki se nama zdita vredni ogleda. Rockefeller center. Top of the Rock! In res ti da obcutek,da si na vrhu sveta. Prijel bi Boga za roko in sedel  z njim h kosilu. Tako blizu je nebo. In vse mogocne zgradbe New Yorka. Vsake toliko sva se morala prizemljit, da sva dojela, kje sva. V New Yorku, tik pod nebesi.
Seveda se najini dnevi zacinijo s kaksnim klepetom - o nama, najini zvezi, o najinih zeljah. Ko sva bila Na Rockefellerju sta se ravno dva zarocila. Oh, kako lepo. Spet sem podozivela obcutke. Tu je bil smeh mnozice, ploskanje, vrh sveta. Pri nama je bila milina spokojne Ljubljane, drobne kaplje z neba in dve srci, ki hrepenita drugo po drugem.
Vecer sva zakljucila z opazovanjem Brooklynskega mostu. Sedela sva na obali East River (vzhodne reke) in v tisini opazovala noc na Manhattnu. Tisoce luck, tisoce ljubezni in veliko veliko obupanih dus. Manhattan je ena velika skleda razlik. Visokih pet in svetlecih kravat, buticnih trgovin, zlatarn, diamantov, ob vsem tem pa na tisoce umazanih, raztrganih oblek, zamisljenih staresin in, kar me najbolj zalosti, zavrzenih otrok, z izpranimi srci, brez bolecine sprejemajo svoj vsak dan. Na podzemni oglasi opogumljajo pogumne, da vzamejo v rejnistvo najstnike, ki so na svoji poti razvoja zasli v obup.
Manhattan se bohoti v sijaju reklamnih sporocil, hitre hrane, zabave, poguma in iskanja srece. Mnogo ljudi jo tudi najde. 8 milijonov ljudi. Nekateri med njimi se bojujejo z obupom.Veliko jih srecno zivi svoje sanje.
In tako je prisel naslednji dan, 15.7., ko sva se odlocila osvojiti drugi del neba - Empire State building. 57$ naju je poneslo na imitacijo voznje s helikopterjem, kar je bilo fantasticno, ter na vrh neboticnika. No, ne ravno vrh, malo nizje. na 86 nadstropje. Res je nad vsemi pricakovanji, ce sva prejsnji dan drzala Boga za roko, sva danes pristala nad njim ;) skratka visje se nisem bila in ne predstavljam si, da je to zgradil clovek.
Sla sva naprej, saj sva imela v nacrtu uloviti se trgovine. Ja, zgleda, kot da sva  se v izi sprehajala, nisva imela kaj pocet. Ampak ce zelis samo prehoditi vse te ulica vzame kar nekaj casa. Seveda pa nisva sla kar stoicno mimo vseh trgovin, kaficev, lepot, parkov, razgledov. Vsaka taka stvar terja vsaj nekaj minut za fotografiranje z novim fotoaparatom ;)
Nato sva se pocasi odpravila nazaj. kar je trajalo kar nekaj casa. Obiskala sva se sladoledarno Lulas, sami izdelujejo sladoled. Mnjamiiii!
Pocasi sva sla do hotela, kjer sva imela parkiran avto, ter se spotoma pogovarjala, kam greva spat in kje bi  nabojle. Zal, nisva ravno  imela na izbiro. Ta noc nama bo pa res ostala v spominu. Celo noc sva iskala prenocisce. Peljala sva se v Queens, kjer je bilo spet vse zasedeno, potem nazaj na West side v okolico prejsnjega hotela antopa nama j e en priporocil Brookyn. Tega se vsi bojimo. Prevec filmov smo videli.Ob soncnem vzhodu sva se zapeljala cez Brooklinski most. Najprej sva napolnila tank, nato  poiskala hotel.Nasla sva. Poleg Sharatona.koncno. oba sva se v tisini bojevala vsak s svojimi mislimi, vsak s svojo utrujenostjo. Koncno.. fant na recepciji nama je dovolil, da placava v bistvu naslednjo noc. kljub temu, da bi lahko sla v sobo sele popoldan, sva sla ob 8h. Spala sva v nebesih in se zbudila popoldan ob 13h v Brooklinu. Nisva veliko spala, vendar dovolj za potep cez Manhattan. Najin zadnji dan v NY. Nisva se mogla lociti od tega mesta. Objelo naju je in naju udomacilo. Zvecer sva zavila v Soho, kjer sem si privoscila  coctail Manhattan. jk,jk,jk bfff, za nic!!!
obup!!! sam snopc! smejala sva se in  radostila, ker sva skupaj, ker sva v New Yorku.

Ponedelejk je bil obarvan s Frankom Sinatro. Izlet cez Manhattan v New Jersey, v Hoboken.Od tam je cudovit panoramski pogled na Manhattan. Sredi Hobokena na tleh zvezda opozarja na mesto, kjer je stala Frankova rojstna hisa. Tako puhel opomnik na tako velikega cloveka. Oba sva bila presenecena, da ta toka ni bolj turisticno obelezena. Sprehod in voznj cez Frankovo ulico, ob reki Hudson. Kratek skok nazaj na Manhattan, ker sva se odlocila, da se nimava dovolj elektronike ;) kar nekaj casa sva se zamudila tudi s Tyronom, cestnim lovekom, ki na ulici sluzi kruh s sedenjem in opazovanjem ljudi. Nama je napolnil srce.
Po nekaj urni voznji cez idilicni gozdicek, sva prispela do Red Carpet Inna.

2 comments:

1. Sounds tempting..mmm, a sta pojedla en sladoled pri Lulu's še za naju, hehehe :))

ReplyDelete
  2. Nisma mogla! Kashew nut fat je tolk mastna da ko pojes eno kepco gres lezat:)